I'm not tense I'm terribly terribly alert

Det är bara att erkänna:
Jag gillar sånadär tv-program som får mig att känna mig duktig & bra:
T.ex "Du är vad du äter" och "lyxfällan"

Idag har det varit fullt ös på jobbet.. och då gör jag ganska ofta konstiga grejer efter jobbet. Idag t.ex. så hämtade jag min bil som har stått olagligt parkerad inne i stan i ca en vecka halvt olagligt ( men jag lade en skriftlig förklaring i framrutanoch fick då ett skriftligt svar tillbaka...otroligt nog ingen böter), när jag hade hämtat bilen valde jag att storhandla.. dumt att göra det på tom mage efter en tuff dag. kom hem med märkliga saker i matkassen såsom skorpor, 2 olika sorters lax , en chokladbit som innehåller nötter (som jag för övrigt är allergisk mot och således inte kan äta upp..vad tänkte jag??måste bokstavligen ha handlat i panik)

Dagens i-lands problem: journalskrivning är tråkigt

Kommentarer
Postat av: Vincent

Haha.. Choklad med nötter i är ju underbart för en allergiker. :P Vad stod det på lappen och vad fick du för svar? Kan ju vara intressant att veta om man måste parkera olagligt någon gång.

Haha, kan ni inte bara diktera journalerna och sen ha en sekereterare som skriver ned dem? :P

2008-05-09 @ 15:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback