"...som diskmaskin fast rosa"

Har varit en trevlig, rolig, och otroligt social helg :) Startade med Afterwork i fredags sen på lördagen storfikade (läs: åt) jag på stan med mina glada vänner som var hemma i helgen. Vi skulle därefter försöka hitta den lilla delen som saknas till min diskmaskin (heter tydligen snabbkoppling).. kan ni förstå vilket hån det är att ha en diskmaskin som står och tittar på en som man inte kan använda? Hur som helst så imponerade ju som vanligt min vän "Geisha" (har längtat efter att använda det smeknamnet) med sin träffsäkra kunskap. Så vi blev genast hänvisade till den äldste expediten på clas ohlson... men inte ens han kunde hitta vad vi sökte. Så tillbaka på ruta ett.. ingen diskmaskin. jag investerade istället i ett par nya diskhandskar.(10kr).. helt okönsneutralt köpte jag rosa diskhandskar.. det är inte så likt mig.. men gult är fult!
 Igår kom de dansanta brudarna på besök, som vanligt otroligt trevligt! Sen åkte vi bil samtidigt som vi were "living on the edge"  tur att Astrid följde med ("om 200 meter sväng höger".... "gör om rutt, gör om rutt, GÖR OM RUTT")
Idag hade jag besök av en massa barn och deras föräldrar, det var kul! Jag har tänkt att jag ska bli en sån där tant som kommer mata dom med godis och skämma bort dom när föräldrarna inte ser och säga "vad stor du har blivit" och "jag minns när du var så här liten" sen när dom blir lite större :) Alternativt vara den där coola kompisen till deras mammor! (det verkar ju något häftigare)

sen så har jag inte tränat på ett tag utan istället fokuserat på att andas samt jobbat och vilat mig  i form.. tänkte att det måste ändras snarast:

Misstänker du också att du helt tappat alla muskler på armarna?
Har du också blivit försoffad?
Då är du träningskamraten för mig! Anmäl dig snarast och få lite sarkastiska kommentarer under träningen på köpet!



Kommentarer
Postat av: Tette

Ja ja ja, jag vill bli din träningskompis! men då har vi ju det här med avstånden, kan man ha ett distansförhållande med sin träningskompis?!

2008-05-18 @ 21:04:09
Postat av: Petra

Precis som du vill jag ju kräkas varje gång jag ser reklam om analklåda (vem vill inte det kanske frågan är) O nu till råga på allt har du fått en annons om tarmsköljning i umeå på din blogg!! ;) Hoppas du hittar snabbkopplingen snart! I sommar blir de jamtli! pussinamen

2008-05-18 @ 22:14:13
Postat av: Vincent

Ja, börja träna igen, work that BMI girl! haha.. eller hur var det nu med plan B? Innebär det att jag måste vara snäll?

Jag tycker det är imponerande att ni letade efter en teknisk pryl som ingen på Clas Ohlsons visste vad det var. Om ni hade varit i Umeå hade ni kunnat fråga Samuel från min klass. Han jobbar där och är min nya guru i allt som kan tänkas vara i Clas Ohlsons-teknisk klass. :D

2008-05-18 @ 22:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback