Emelia - the movie

Har spenderat helgen i Vemdalen. Mycket trevligt.. innehållet var bland annat följande: after ski (som inte föregicks av skidåkning), några sumos, grymma brudar, god mat, grymt mycket risotto (jag hade doserat), efterrätt, god dryck, dans, dans, isdans, dans, en försvunnen platta öl, pingu och mycket mycket annat. Nu gör jag mitt bästa för att hålla mig vaken några timmar till. Efter tre dagar med ovanstående innehåll så är jag en aning trött. Men imorgon är det inte frågan om någon återhämtning nej nej, upp i ottan för att ta det första och tidigaste planet till hufvudstaden. Så det är snabba kast och en tvär omställning för imorgon ska det redovisas en uppgift. Steget från fest, risotto & dans till storstad och plugg känns nu ganska stort och ganska jobbigt. Men lite sömn på detta så ordnar sig nog det mesta.

Nu måste jag nog försöka hålla mig vaken lite till och om några dagar då hjärnan är på topp ska jag ta tag i bloggens design,,, Tack Otto!

Kommentarer
Postat av: sofie

hej! Jag säger bara...Vilken helg det ändå blev, läste i tidningen att det varit mkt fylla och bråk på fredag och lördag?! märkte du något av det ??? jag tror att det var ett "locka- läsare- trix" Vill även tacka för din hackerinsats häromdagen...trots begränsad framgång. Det bekymret som var då är numera efterforskat och utrett. ;) Hoppas du har återhämtat dig från helgens bravader i alla fall! vkram

2008-11-10 @ 23:48:51
Postat av: Otto

Ingen orsak.. Ser fram emot resultatet... Jag röstar på vitt och brunt (kärlekens färg).

2008-11-12 @ 01:57:07
Postat av: Gerda

Hej! När kommer du och träffar mig? Vill ju träffa min gudmor! Har ju hört att du låter "barnen" va me när du lagar mat, o mat älskar jag! ;)

Petra räknar dig oxå! :)

2008-11-14 @ 13:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback