jag med

Blev personligen road av detta en stund..


1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? Nej, jag är hemma.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? Skickar du låten vi ska sjunga så lägger jag in den på min supertelefon så kan jag spela upp den med mina superhögtalare.
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? Han ringde.
4. Vilket sms blev du mest berörd av? ska vi köra core och sen en prommis?
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? Självklart!
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? tack för en trevlig helg 200 kr per natt till xxxxxxx,
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? Jag är mitt i flyttstädningen.
8. Vad vill du höra mest av allt? Du kan nu checka in på SK2064.
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? Tack tack det känns skönt att höra.
10. Din romantiska replik? Ok, bra plan!
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? Ditt kontantkort har laddats med 200 kr.

Kommentarer
Postat av: Mia

Roligt roligt! Har härmat :)

2008-11-26 @ 18:13:15
Postat av: Otto och Linda

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Åh det var ju världens dåligaste meddelande för att trösta

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Med största sannolikhet blir din vän teamrider för nash istället för starboard

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? Fy fan Sverige suger i handboll, hehe

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Nummer fyra har landat

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Hej hopp!

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

SKrev jag inte det?

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Sitter på en parkbänk och tänker över min tillvaro

8. Vad vill du höra mest av allt?

hmm var det ironisk ment?

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Hur går det?

10. Din romantiska replik?

Jag älskar dig mitt hjärta

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Ge mig krök ge mig lim så lever jag en dag till



Sen så undrar vi om du bara hade 200 i plånboken du blev bestulen på =)



1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Som nattjobbare kan man bli hungrig när som helst....

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Livet rör på sig och är spännande

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Grattis på födelsedagen

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Bor mitt ute i bushen

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

ska du hem över jul?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

norwegian has sent you an email

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

hej hej, allt är bra och alla är snälla men jag längtar tills du kommer

8. Vad vill du höra mest av allt?

God morgon gamle vän

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

får damma av sin karriär som servitör....

10. Din romantiska replik?

När jag vaknar mitt i natten saknar jag dina tuttar

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

kram från demonstrationen i Malmö



En jävla rolig lek!!!

2008-11-27 @ 00:12:13
Postat av: Anonym

Här är mikkels svar

lägg särskillt märke till nr 3!! haha

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

hej snygging

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

det var tråkigt

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

emelia kommer att vara borta när ni kommer.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Hej Mikkel! är du upptagen? jag provar igen om en stund, är det här ditt riktiga nummer?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Med mina klasskompisar

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Hur är det med min kärlek ikväll?

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Jag har kul

8. Vad vill du höra mest av allt?

hej ditt telefon nummer kommer att flyttas till telenor natten till den 11:e september

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

hej kusin!

10. Din romantiska replik?

Supergrattis!

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Jag saknar dig

2008-11-28 @ 23:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback