Mycket nu

Har avverkat en lägervecka igen. Kul och inspirerande som vanligt, även fast det var ett mini-läger med endast sex deltagare. En insikt jag kommit till förut kom jag till igen: Mina chefskunskaper är i princip obefintliga! Jag är ett kontrollfreak till perfektionist som gillar ordning och struktur.. hur ska detta gå när jag i maj tydligen ska ta emot logopedstudenter. Inga studenter som hamnar hos mig kommer bli lyckliga. Speciellt inte när jag är hungrig!

Denna veckan blir intensiv.. och på torsdagkväll drar jag med rask fart mot Vemdalen. Sedan ska det dansas och ätas i dagarna 3! För att sedan sova en endaste natt på önevägen och på måndagmorgonen i ottan styra kosan mot Stockholm igen! Innan det bär av mot Vemdalen ska det pluggas, handlas, tvättas och packas. Och utöver det ska det jobbas, ätas och sovas också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback