Ner som en pannkaka, upp som en sol

Idag skiner solen igen. Tack för kommentarerna de värmde!
Har varit och tränat och det verkar trots mina tveksamheter som att (det tidigare nämnda tortyrpasset) ger resultat! Jag verkar ha gått från att inte ha några muskler på överkroppen till att ha några.

Och slutligen: Kan någon person med energi och kunskaper styla min blogg? Allafall teckensnittet så att det går att läsa även för personer som inte har falk-ögon som jag själv.



Tracy Chapman kanske sjöng om vår omorganisation?

"Don't you know you're talking about a revolution
It sounds like a whisper
Don't you know they're talking about a revolution
It sounds like a whisper
-------
Don't you know you better run, run, run, run, run, run, run, run, run, run, run, run, run
Oh I said you better run, run, run, run, run, run, run, run, run, run, run, run, run" Tracy Chapman

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du ska då lösa allas problem!! Zoom kan väl alla med taskig syn själv ansvara för att använda!! :-)

2008-10-22 @ 17:07:27
Postat av: Kajsa

Ja, jag lider av samma problem i min egen blogg också. En gång i tiden lade jag ner tid och pulade och knåpade och lyckades få fram en "egen design" - men så uppdaterade hela blogg.se och alla inställningar försvann - och nu minns jag inte längre hur man gjorde. Att man ska behöva uppfinna hjulet varje gång...

2008-10-22 @ 18:34:40
Postat av: Mia

Eftersom jag är en krämjunkie har jag också införskaffat "fet kräm". Den är verkligen fet, den håller vad den lovar. Händerna bara glänser.

2008-10-24 @ 11:12:05
Postat av: Otto

Jag tänker inte ge mig in i typsnittsdiskussionen med risk för att bli tråkelitistisk. Så här kommer en länk till en bra sida... Lycka till med re-designen.

_startsidan.html" rel="nofollow">http://www.designadinblogg.se/text_startsidan.html



Och en länk till en låt gjord av Pang Prego gänget om just ett populärt typsnitt.

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1390488&BroadcastDate=&IsBlock=



Fridens Liljor!

2008-11-08 @ 10:14:17
URL: http://web.me.com/otto.linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback