week-end

Veckan slutade igår, och det gjorde den med bravur. Efter att följande sms skickades till mig härom dagen: "Dricka öl på fredag? Jag behöver det! Ska du med?" Så svarade jag direkt och började se fram emot fredagens after work.Öldrickandet utvidgades även till att äta tapas. Åh dessa fantastiska tapas-rätter. Det var gudomligt gott! En riktig kulinarisk upplevelse! Det var ostar, musslor, sallad, potatis, bröd, paella, aubergine, mera musslor mera mat och en massa vitlök!
Vi gick vidare och blev bjudna på öl.. sedan kastade jag in handduken och åkte med fel buss hem. Jag är otroligt trött på Östersunds lokaltrafik, den gör mig besviken gång på gång (och priset på min besvikelse får miljön betala då jag tar bilen!).
Nu sitter jag och dricker latte tittar på Plus och diskuterar med min vän N huruvida man kan dricka te och duscha samtidigt.

Jag tänkte också släpa mig iväg till jobbet en sväng idag.. få undan lite skrivjobb i lugn och ro.


"Jag har en Elle i min väska
Så att det ska se ut
Som att jag sitter och tar det lugnt bara
Inte går patrull som förut
Elle, när ska det bli inne att vara som jag
Blek och feg och sävlig och lat
Jag har köpt varje nummer Elle sen 96
Men det som fortfarande gäller är
Vacker och lycklig.." ur säkert!s "ditt kvarter"

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan medel att du missade ett proppfullt hotellrum efter din handuksinkastning. Skoj var det i allafall och då menar jag kvällen igenom. Det gör vi om!!

2008-10-11 @ 15:57:01
Postat av: Linda

Lokaltrafiken ja...kan svära på att dom sätter siffrorna så högt upp bara för att jävlas med kortväxta! Det är så lätt att ta fel buss när man bara ser toppen av siffran och får gissa sig till resten. Gå fram och titta där? Nej du. Då kan det ju blir rätt. Och då menar jag inte rätt som i att jobba på lördagar..... =)

2008-10-12 @ 00:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback