Helgens bravader

Jag avslutade arbetsveckan med att nästan svimma av en spinning-cykel... men jag överlevde det hela. På fredagskvällen kände jag mig inte alls dansant, så jag stannade hemma och vilade mig i form. På lördagen hade jag nya krafter och begav mig iväg för att spela rund-badminton (det är bara en tidsfråga innan det blir en OS-gren). Det var en hel del otydligheter kring reglerna (kan det verkligen vara sant att man får använda taket?), men det var väldans kul och jobbigt ändå.... 

På kvällen åt vi surströmming, det var gott även om jag fortfarande inte är någon storätare. Sedan fortsatte kvällen med dansmatta och singstar.. jag var väl mer en amatör än en stjärna. Det är väl som det brukar vara när jag ska sjunga (hellre än bra!). Idag försökte jag plugga, men som vanligt så vaknade jag till ca 45 minuter senare med boken i knäet.
Jag fick också besök av T och lilla N, lilla N showade för fullt som den lilla entertainer som han är.

En sommarbild från i somras då jag kör båt i en moderiktig flytväst (som kanske inte riktigt är just detta årets modell).


Kommentarer
Postat av: Otto

Retro är alltid rätt!!

2008-09-30 @ 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback