nu schlappna du av

Efter en mycket hektisk vecka så är det äntligen helg.
I veckan har jag fortsatt att disciplinerat träna. Mest tack vare min träningskamrat L. Jag som person är innerst inne väldigt lat. kan jag slippa träna och maska så gör jag det. Träningsvärk är mitt konstanta läge numera.. är ju mest tragiskt att jag är så sjukt otränad men tanken är att det ska vara annorlunda vid jul.

I veckan har jag också hunnit hälsa på i Vigge i ett hus som inte var gult och sett en riktigt fin mc och nästan fikat ihjäl mig. I veckan har jag också föreläst på jobbet. Jag gillar inte att föreläsa .. jag var sjukt nervös. Både för att jag tycker att själva föreläsningsmomentet är jobbigt och för att jag vill att det ska bli bra, riktigt bra. Och på något konstigt sätt troligen för att jag är ett kontrollfreak så var jag fängslande och suverän. Det är jag inte så särskilt ofta.. jag brukar mest vara impulsiv och snabb.
Kanske var det det där konstga microfonheadsetet (tänk "via direkt, kan jag hjälpa till med något?") som man skulle ha på sig som gjorde att jag pratade långsammare så att alla kan hänga med..  jag blev också tipsad om att ha headsetet under håret för att slippa se ut som Björn Borg under hela föreläsningen.

I veckan har jag också: jobbat väldans mycket, tränat, träffat lilla favvo-N, tränat. haft träningsvärk, och toppat veckan med att idag äta oxfilé till lunch och taimat till middag (det är ju inte direkt så att jag väger allt jag äter).


Kommentarer
Postat av: Vincent

Det är ju toppen att föreläsningen gick bra men jag förväntar mig hårdare tag med träningen. Jag har köpt en impedansvåg så nästa gång du kommer till Umeå få rdu veta precis hur hårt du jobbat.. Eller ska jag säga "hur mycket du maskat"?

2008-09-20 @ 10:03:46
Postat av: Linda

Jag får kanske läsa den där boken om att blogga =) Har kanske en ny blogg på gång men återkommer om detta. undertiden njuter jag av ditt underfundiga skrivande och tittar på dina fina bilder. Shit vad jag saknar Östersund ibland!

Kram på dig

2008-09-23 @ 14:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback