Okej då

Klädbutik: ... tradera?

Inredningsbutik: butik och butik.. loppis eller ikea

Godis: nej tack, möjligen en enda ferraribil

Stad: Östersund eller Ljubljana eller jag kan inte bestämma mig...

Dryck: Vatten

Musik: Just nu är det Winnerbäck, säkert och hello saferide som gäller...

TV-serie: I ditt ansikte har jag väl sett 2 av 3 gånger. Räknas det som att man följer en serie?

Film: Yrrol

Träning: Träningsvärk är numera mitt konstanta läge...

Bakverk: Räknas tunnbröd?

Kaffe:I princip dagligen, med mjölk

Utmanar: Dig!

Kommentarer
Postat av: Vincent

Klädbutik: H&M, JC, Carlings

Inredningsbutik: Jysk

Godis: Absolut inte. Och definitivt inga ferraribilar. De innehåller ju både gelatin och E120.

Stad: Norrköping eller Auckland

Dryck: Soyachokladdryck

Musik: Arga pojkar med mycket budskap. Kristet, sXe och veganer FTW.

TV-serie: One Piece, House och Scrubs

Film: Nosferatu

Träning: Mindre än vad jag skulle vilja.

Bakverk: Brago-kex. Annars siktar jag på att göra egna piroger snart.

Kaffe: Absolut inte. Mer demoraliserande gift får man leta efter. Det är typ alkohol och nikotin som slår det.

Utmanar: Valfri som läser det här, om de orkar och inte gjort det redan.

2008-09-30 @ 15:40:09
Postat av: Linda

Klädbutik: Addnatures rea

Inredningsbutik: Fretex (Norges svar på Myrorna)

Godis: Vad som helst som sitter löst, och mycket av det!

Stad: Barcelona

Dryck: Vin på dunk

Musik: Tung gung och familjens "det snurrar i min skalle". "En björn och en tiger" går inte heller av för hackor.

TV-serie: Weeds!!!!

Film: Åttonde dagen

Träning: Benpass på sats

Bakverk: Är det godis du menar?

Kaffe: Starkt! Snälla...

Utmanar: Carolina Gynning



Och en ny blogg =)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback