the fast and the furious

Det sades bäst i snowroller:  " Som sagt jag har jävligt mycket att göra just nu". Tur att jag är så sjukt snabb i det mesta jag gör. Nu har jag varit på utbildningen i Stockholm i 2 dagar igen, och det är faktiskt en helt fantastiskt intressant och bra kurs.. men trots detta så hinner/orkar/tar jag mig inte tid att läsa allt jag borde..  Det är så synd, men dessvärre får jag inte till nån lästid på arbetstid och inte så mkt som jag borde på fritiden heller. Att jobba heltid är nämligen verkligen hel tid.  Det jag har märkt som jag inte alls gillar är att jag lätt kan bli irriterad när jag är stressad och har det körigt. Jag vet ju (och alla som känner mig vet också) sedan tidigare att jag blir sjukt sur och irriterad när jag inte ätit detta visade sig nu också gälla stress och trötthet.. inte bra. Det som låter pretantiöst och som är ett lite Ernst-aktigt sätt att uttrycka sig är att jag har världens bästa  jobb. Så lite sömn på det här så är allt så där fantastiskt somi Dr Snuggles värld igen...  (typ åka runt på små rosa moln och morsa på kosmoskatten).

Så nu packar jag ihop mig själv och går och lägger mig...

En bild från lördagens tur  i Vålådalen
Mer vandring åt folket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback