Tillsammans

Konstateranden från någon av systrarna Carlsson efter en veckas sammanboende:

E: "Du gillar högt ljud, jag gillar lågt ljud"

A: "Har du några hörlurar? annars kommer jag bara prata med dig för att du finns"

E:" Varför brer du mackorna där?" (syster har krupit in under en sladd och satt sig vid köksbordet för att göra mackor)
A: "För att det är nära brödrosten, och så kan jag sitta ner"
E: "Sitta ner och göra mackor, som en annan ***************" (censurerat ett ord som inte alls är pk)
A. "Mäh!"

Det fungerar ganska bra ändå tycker jag.. i allafall oftast :)


Kommentarer
Postat av: Vincent

Haha.. Jag gillar era konversationer.



Och jag lovar att jag inte slutat läsa, bara för att jag inte kommenterar lika mycket. :P

2008-09-14 @ 21:15:47
Postat av: amanda

Och mackorna blev ju väldigt fina!

2008-09-14 @ 21:58:13
Postat av: Johanna

Vad var det för ord?

2008-09-15 @ 19:26:09
Postat av: KÅNY

Ni ska veta det, jag har brett mackor under en köksbordsduk och sedan undrat vart dom tog vägen, kanske ska tillägga att det var under min första berusning i 15 årsåldern, men jag tycker det var kreativt. Meeenn det tyckte inte mamma.



Föressten Carlsson stavas det med C eller A???

2008-09-19 @ 14:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback