sjuk på grund av våren

Japp nu är den här.. varje år blir jag lika förvånad och tycker det är tidigt. POLLENALLERGI! Efter att ägnat helgen åt att inte följa pollen-reglerna dvs. varit utomhus så hostar jag snart sönder lungorna och maraton-snyter mig. Idag bestämde jag mig för att inte gå till jobbet på grund av dessa krämpor..   vilket känns som rätt beslut efter morgonens astmatiska host-VM.

Helgen har varit fantastisk! I fredags såg jag och D "Slumdog millionaire" en superbra film. Lördagen spenderade jag och D med min familj. Vi bowlade och jag tro det eller ej så avslutade jag med 5 strikes på rad (jag har bevis eftersom jag till och med själv hade svårt att tro det). På kvällen var det grillpremiär på min ballkong och lite kubbspel, och ett qube-spel. Mycket trevligt och mycket mat! Jag är ju lite udda när det gäller önske-väder på våren och nu önskar jag mig mest av allt ösregn cå att pollenhalterna minskar...  Hoppas att medicinerna börjar fungera också så att jag pallar med den kommande helgens bravader.



Kommentarer
Postat av: vincent

Det ordnar sig tjejen! Om inte annat kan vi väl göra en nasorektomi?

2009-04-28 @ 08:16:20
Postat av: Anonym

Jahaja...de är därför ögonen kliar...du måste nog komma o hjälpa mig med ögondroppar... Hosta inte ihjäl dig vännen!

2009-04-29 @ 23:22:33
Postat av: Petra

fattar inte varför namnet försvinner...förra inlägget va iaf från mig, om du inte förstod det! ;)

2009-04-29 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback