Feg och lat.. jag vet, men ändå ett inlägg

Har blivit utmanad:

4 av mina favoritprogram på tv:

1 Uppfostringsprogram t.ex. lyxfällan
2 På spåret
3 House
4 How I met your mother

4 saker som jag gjorde igår:
1 Var i Brunflo
2 Var på jobbet
3 Åt popcorn (på en måndag, jag vet!)
4 tittade på stand-up på tv

4 saker som jag längtar till:
1 Indonesien-resa!!!! (nästa torsdag)
2 denna torsdag
3 Fred på jorden
4 resan igen

4 Favorit restauranger:
1 Victor i Ume
2 Lilla Siam
3 Min egen mat (skrytsam som få)
4 Paella på köpmangatan


4 Saker på min önskelista:
1 Snabbare internet-uppkoppling
2 Underhudsfett (så man slipper frysa)
3 En vikarie under min semester
4 ny tv ( ja en materialist finns inom mig också)

4 personer som jag utmanar:
1 Kreti
2 Pleti
3 den som känner sig manad
4

Kommentarer
Postat av: Linda

Var du i Östersund då? Förstod det som att du skulle ut till kusten ju!

Tusan då =( Men då har vi ju en anledning att försöka igen till våren.



4 av mina favoritprogram på tv:

1 Uppfostringsprogram som olika nanny program

2 Charterfeber (norska varianten på den svenska varianten)

3 Greys

4 Weeds



4 saker som jag gjorde igår:

1 Var i Göteborg

2 Var inte på jobbet

3 Åt en lunch för 45 spänn!!

4 Körde bil från Gbg till Lund



4 saker som jag längtar till:

1 Kanada-resa!!!! (nu på måndag...huvva!)

2 Åka skidor efter att helikoptern släppt av mig

3 Sola min kropp

4 Det är mycket nu =)



4 Favorit restauranger:

1 Vad som med sushi

2 Thai Thai i Luleå, trots deras ljusskygga verksamhet

3 Blå rock (Tromsö)

4 Flyt (-"-)





4 Saker på min önskelista:

1 Lite mod så jag vågar hoppa på mina skidor

2 Massa kläder i merinoull (så man slipper frysa. Har provat underhudsfett....funkar sådär)

3 Att batteriet på vår dator vill laddas

4 En vikarie för det skulle betyda att jag hade ett jobb och då kanske jag skulle vara klar med skolan!



Shit vad gött vi skall ha det nu!!



Puss och kram

2009-02-18 @ 11:28:36
Postat av: Elin

En av mina önskningar är också att det funnes fler hablogopedvikarier i världen! Känns som det blir tufft att komma tillbaka till jobbverkligheten den 2 mars...



Tv-listan skulle jag absolut kunna kopiera rakt av om jag la till Grey´s. Lustigt att du också sitter där framför How I meet...

2009-02-18 @ 20:26:24
Postat av: Elin

Rättelse:

met för: meet met met

Mycket har visst trillat ur min hjärna.



2009-02-18 @ 20:30:04
Postat av: Kreti och Pleti

Hej Emelia! Självklart antar vi utmaningen. Vad ska vi göra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback