röststyrd blogg?

Känner att jag inte alls hinner med att uppdatera. Mitt liv rullar på med adhd-fart som vanligt, medan jag inte hinner printa ner ens hälften av allt som händer. Såg Hello saferide i fredags på gamla teatern, vilket var mycket bra (som vanligt). Har träffat folk och fä också. Idag åkte jag och "storasyster" till Ammerön i snöovädret och hälsade på en person som just fyllt år! och ikväll ska jag bygga på min chips-kropp!

Tänk om jag hade haft en röststyrd blogg.. det skulle bli mycket mer effektivt.


Veckan ser ut som följer:

mån: jobba sent
tisdag: träna
onsdag: vet inte riktigt
torsdag: mot övik
fredag: övik sedan hem från övik
lördag: mot sthlm
söndag; hem från sthlm


Jag vill för mycket


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit, vilket schema! Vad ska du göra i övik? (eller skriver man ö-vik?). Det var kul och bra i fredags. Synd att man ofta känner sig så sliten fredagar, annars hade en liten krogrunda som avrundning varit lämplig tycker jag. En annan gång!

2009-02-08 @ 20:13:57
Postat av: Anonym

tack kusin.



Hoppas allt är bra med dig. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback