snart snart mycket snart

åker jag till Indonesien. Närmare bestämt på torsdag.
Lyckan över denna resa gör att:

- irritationen över att min bil är på verkstaden och har varit det sedan veckan före jul är som bortblåst (har ersatt den med ironi när jag pratar med verkstaden)
- att jobba känns lätt men stressigt
-packandet har börjat

I helgen har det firats på arctura och i en spinningsal samt ätits popcorn och så har jag varit chaufför (med automatväxel, hejja Emelia!). Med lite peppning och draghjälp från D har jag också från och med i morgon en mycket snabbare uppkoppling. Det finns en risk att jag blir lite "fart-rädd" nu när jag kommer att ha en mer än 10 gånger så snabb uppkoppling, men den risken är jag villig att ta.

Idag småfirade jag "storasyster" som fyller år när jag är borta, hon fick
den här underbara presenten!  och blev lika förtjust som jag hade trott :)

 Ikväll hoppas jag på film och allmänt lugn.

Blogg-inspirationen infinner sig inte riktigt, men det blir nog ändring på det i utlandet..

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha en härlig resa!!

2009-02-22 @ 21:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback