I'm blue

Igår var det upptakt, aktiviteter och partaj med jobbet. Och innan det förstås en massa jobb. Vi besökte hursomhelst Boda borg, tänk fångarna på fortet fast utan Gunde och dvärgarna.. Monique och tigrarna fanns heller inte med i bilden. Trots detta envisades jag med att "leka Gunde" innan vi skulle in i de olika rummen med banorna (mina lagkamrater skrattade den första gången...). Alltså var det olika rum med uppgifter vi skulle lösa och om man klarade en bana fick man en stämpel och flest stämplar vann. Mitt lag flest stämplar...men det hade ett annat lag också. Så sedan blev det utslagstävling med gris-tema. Och slutligen efter 2 utslagstävlingar tog vi hem segern!  Och vi vann över L:s lag (det ska jag komma igång nästa gång hon spöar mig i dansmatta). Men det kostar att ligga på topp. Idag är jag öm och alldeles blå i mitt högra armveck (ja, jag ser ut som en sprutnarkoman) denna "sport-skada" uppkom efter bollkastande genom ett hål där man skulle träffa andra hål (tänk lilla sportspegeln).

För övrigt

Föredömligt gjort Robert (att du kommenterade mitt förra inlägg) !
Jag är stolt över min mamma som är så duktig på msn


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag inte bara duktig på msn utan kan nu också skriva kommentarer här , det tack vare att de finns någon som är duktig på att lära mig och som jag är stolt över.

2009-01-14 @ 21:58:22
Postat av: vincent

Haha.. Om det var lilla-sportspegeln-likt och du får armbågsskador av det så kanske det är dags att börja träna ordentligt?

2009-01-15 @ 09:43:15
Postat av: Petra

Va Fader Foura (noll koll på hur han stavar) med?? Kastade han iväg nyckeln i vattnet så ni fick simma?

2009-01-15 @ 12:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback