my kind of cup-of-tea

Jobbat första dagen på en evighet (och en evighet är otroligt länge närmare bestämt 2 veckor). Det har gått förvånansvärt lätt att vara ledig. Blir ju vanligtvis väldigt lätt rastlös, gillar ju bäst när det händer saker. Men under denna ledighet har jag (likt de flesta av Sveriges pensionärer) hittat min typ av avkoppling:



Ja det är 1000-bitars som gäller!

Måste också som stolt gudmor lägga upp en bild på min favorit-gud-hund Gerda:



som ni förstår så har jag fått tillbaka min kamera med hjälp av vänner, familj och en mycket avancerad logistik som jag höll i trådarna för. Tack för hjälpen alla inblandade. För övrigt har jag införskaffat The Hives "Black and white album" och håller som bäst på att lyssna sönder den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback