Så här fint är det hemma hos mig

Min kamera glömde jag på det trevliga nyårsfirandet i Backsjö så jag har nu fotat med min dator (ja jag bar ut den i 25 graders kyla på ballkongen). Ni får ha överseende med kvalitén... men ni borde förstå idyllen.



Är hemma igen nu efter lite drygt en vecka vid kusten. Igår premiäråkte jag för säsongen.. det som jag inte minns från tidigare år var att det tog så på krafterna eller i klarspråk: jag har idag otroligt ont i benen!! Men några åkdagar till så kanske det ger med sig.

Nu ska det ätas våfflor med trevligt sällskap.




Kommentarer
Postat av: johanna

den hårda vägen var det. Men vart? Själv lutar jag numer inte så mycket med knäna i sidled, snarare i längsmedled så att säga. Kalla mig tant, men man föds bara med två knän och dem gäller det att vårda ömt.

2009-01-04 @ 22:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback