Why don't you give me a phone?

Sitter hemma i soffan och snyter mig. Denna förkylning verkar aldrig ge upp. Fredagkvällen spenderades på alpvägen hos L & H (dessa personer kommer under våren emellanåt att benämnas som bruden & brudgummen). Vi skulle inviga Ls julklapp lergrytan. Detta gjordes med bravur, som lite av en expert på lergrytor hade jag varit kaxig i förväg.. men vid närmare eftertanke har jag ju enadst tillagat kyckling i lergryta. Vi gjorde älgstek som serverades med en rosa sås (ja, det är sant!).
Vi invigde också en ny dansmatta... och som vanligt var jag inte direkt nån talang förutom i första omgången (det visade sig sedan vara datorn som spelade då.. inte jag). Det blev även lite singstar.. och alla som känner mig vet att jag sjunger hellre än bra.. så jag var lite tveksam till en början men tillslut tog hellre över och jag deltog också mot singstar-proffesen L & H. Tillslut måste tävlingsinstinkten blandat med iver och mina tankar på en ny telefon tagit över för jag hör mig själv sjunga "Ring ring, why don't u give me a phone?"

Försöker komma på vad jag är bäst på... blev lite knäckt efter förluster i både singstar, gissa-låtar-i-den-finska-karaoke-tävlingen och BLUFF!  Så... kom gärna med förslag.

Har stora planer på nån typ av middag med trevligt sällskap..

Kommentarer
Postat av: Petra

du är ju bra på Spingo (?) hette de så? ni kom väl ihåg att lägga grytan i blöt innnan? ;)

2009-01-11 @ 13:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback