Gott & blandat

Jag har som sagt haft/har en blogg-svacka. Ingen inspiration ingen tid. I helgen har midsommar firats traditionsenligt på jamtli med en gigantisk midsommarstång och massa människor. Det som kännetecknade vår midsommar var mat, god mat och ett konstant intag. Ätandet fortsatte även på midsommardagen och har inte slutat än. Kanske kan detta i kombination med att jag inte får anstränga mig särskilt hårt fysiskt leda till att jag hämtar igen min viktförslust sedan körtelfebern?...
Jag dementerade alla graviditetsrykten på 10-år-sedan-9an-festen. Men man kan väl säga att jag var en av få som valde att köra just den kvällen.

Det har hunnits med en hel del hipp hipp tittande på sistone. Nu roar vi oss med att leka med Ds nya mobiltelefon. Den kostade 199kr på ica och i telefonen finns då introduktionsfilmer i "grunderna" på telefonen med rubriker som "Ring" "Skicka sms" mm. Mycket underhållande.

I helgen har jag också träffat stora delar av Ds släktingar det var mycket trevligt, men för att kompensera upp det hela var jag tvungen att bjuda in syster och dansken till restaurang E&D igår, underhållande som alltid. För övrigt planeras det för "provsammanboende" på fack-svenska. Hittills har Ds krukväxter och 42 tums platt-tv flyttat in ;) De verkar överleva (än så länge) och trivas.




Nån som kan upplåta 2 sovplatser i sthlm 2 nätter i augusti förresten?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh.. Så spännande med provsammanboende. :D Jag gillar det.. Vem kunde tänka sig? :D

2009-06-21 @ 17:10:27
Postat av: Anonym

Jag är glad att det går bra för någon :)

2009-06-21 @ 18:39:45
Postat av: Mia

Sa pessimist-Mia

2009-06-21 @ 18:40:38
Postat av: vincent

vincent sa det första. Att det var spännande.

2009-06-22 @ 20:13:50
Postat av: Emelia

tack frans jag har ju funderat ihjäl mig om vem som skrev det...

2009-06-22 @ 21:43:56
Postat av: Elin

men vad är det jag ser... hoppas att några saker till och självaste D också intar lyan. Lycka till med provet! Kram

2009-06-25 @ 00:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback