Bali

Idag beger jag mig hem mot Sverige men har nu  nagra timmar pa Bali efter att h alamnat  Karin och Lombok bakom mig.  Sol och bad  intresserar mig inte da jag snart ska sitta  24 timmar pa olika flygplan och flygplatser.. sa kanske blir det att shoppa upp sina sista rupiah :)  Kandes lite vemodigt att saga hej da till Karin komme rju att droja en evighet tills vi ses igen..  Men det har varit  kul att fa lite kvalitetstid! NU ska jag ge mig ut har pa en prommenad i turist-meckat Kuta, Bali. Det ar nastan lite skrammande efter att ha  tillbringat all tid pa vischan dar folk knappt fortstar kroppssprak. Har verkar alla prata engelska och vissa svenska fraser...
Forsoker peppa mig infor flygresan med att  D hamtar mig pa flygplatsen i  Ostersund! Ska bli sa kul att traffas igen!
Jag har precis lamnat in vaskan pa ett mycket tveksamt apotek under tiden jag ska ga omkring har idag.


Vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback