Gili

Ar nu pa en av gili-oarna (kolla i kartboken, ligger nordvast om Lombok). Jag och karin har hunnit en hel del. Pa vagen hit igar stannade vi i en by och halsade pa en tjej som karin traffade pa nar hon jorde intervjuer till sin uppsats. Detta resulterade i kafferep med denna tjej och hennes man, och slutade med att jag nasta vecka ska vara med pa en engelska lektion pa en skola i den byn dar tjejens man ar larare. jag ska alltsa lara ut engelska till ett gang 12 ariga indoneser...snacka om att halka in pa ett bananskal. Idag har vi snorklat, badat och njutit av denna fantastiskt vackra o. Vi har cyklat runt on och tittat pa solnedgangen fran ett berg. Imorgon ska vi pa snorkel-tur med en bat. Jag ser helt misshandlad ut pa hela kroppen med blamarken fran allt surfande och brannskador fran solen.... :)


Annars finns planer pa utomhus-sovning, vattenfallsbesok och saklart mer bad!

Karin halsar tillbaka till alla!

Kommentarer
Postat av: Linda Och Otto

Du där på Gilli var det fint! Mmmmmm. Vilken Ö?

Lycka till med ditt nya yrke =)

2009-03-08 @ 03:42:44
Postat av: Lisen

VAD HÄRLIGT!!!!! Och du, jag är fortfarande inte ett dugg avundsjuk, jag åt kolbulle i lördags så jag är nöjd....



Nä, allvarligt, det låter som himmelriket =) Glöm inte att skaffa lite bränna till mig med, är ju hur orättvist som helst att du ska vara fräschaste bruden på mitt bröllop ;-) Kram

2009-03-09 @ 08:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback