Tillbaka i byn

Ar tillbaka i byn sen 2 dagar nu. Karin ar i Mattaram och jobbar och jag njuter av livet. Har idag en moppe som jag glider runt pa. Parerar mellan vattenbufflar, kossor, barn och trafikanter, alla vill halsa, tuta eller prata. Alla tycker att jag ar saaa vacker for att jag ar vit (i jamforelse) i sjalvaverket ar jag rod, bla, vit och lite brun :) Det blev ingen snorkling med bat pa gili... jag madde namligen inte sa bra. hade atit lokal mat med karin som min mage inte riktigt var van vid. Men nu mar jag superbra igen. Har varit pa lite egen upptacksfard idag. Ska snart tillbaka till campet och bada, snorkla och prata lite med folk. samt viktigaste av allt : ladda for morgondagens uppdrag som engelska-larare a.k.a. djur i bur...manga av de barnen har aldrig sett en vit manniska forut :)

Hemresa borjar narma sig och det har ordnats med flyg och taxi och allt vad som behovs. Hoppas nu allt klaffar med tider och sa.

Mamma och pappa som undrade: det ar minst 30 grader i luften kanske mer.. nu ska jag tillbaka till campet och skota dagens uppgift : Ropa pa Olle i walkie talking om det kommer nan hast person som ska titta pa deras hast.


Kommentarer
Postat av: Petra

Kom ihåg att avsluta med 'over' när du pratar i walkie talkien!! Vi måste ses snart, G saknar gudmor!

2009-03-10 @ 13:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback