inspiration kom fram!

Har varken haft tid eller inspiration att blogga... jag har gått emot alla pollen-råd och varit utomhus mest hela tiden (istället för att stanna inomhus och blogga). och då snörvlat, och hostat därefter.. Helgen har spenderats på turné, från Jämtland begav vi oss mot Sollefteå jag och D. Jag gick mot mina principer och åkte volvo.. men det fungerade det med. I Sollefteå bjöds det på god mat och dryck. Fick också träffa några av Ds vänner och se resterna av en majbrasa. 1a maj var varm som en högsommardag och vi spenderade halva dagen i Sollefteå och drog sedan mot Övik i en skinande blank Amazon från -66. I Övik väntade grillning och bilutställning. Efter denna turné var vi trötta som få och tog en nattvila på ca 11 timmar..   På lördagen var vi på besök hos det nyförlovade paret med drömhuset på havstomten.. mycket trevligt.

Under helgen fick jag också 3 nya smeknamn:

Amelian - av en 2 åring (inte helt olikt mitt tidigare smeknamn Emalien)
Charlie- en spinn off på mitt tidigare väldigt personliga smeknamn Tjohalia
Keeper- jag är tydligen en keeper.. det ni!

så nu lystrar jag till alla namnen ovan..

Kommentarer
Postat av: vincent

Okej Emelia.. Då vet vi. ;)

2009-05-06 @ 08:57:58
Postat av: vincent

Kul att jag lyckades skriva fel i förra. Och nu är det hela förstört. Nu kan du för alltid få fundera på vad som egentligen skulle stå med i förra kommentaren. Men som... kom bort.

2009-05-06 @ 08:59:08
Postat av: Robert

"Jag gick mot mina pinciper och åkte Volvo"

Om jag inte minns fel så gick det bra att åka min fina röda 740 ett par gånger under gymnasiet. Men du kanske har bytt principer sen dess? :o)

2009-05-07 @ 11:00:10
Postat av: "D"

må ju säga att du är ganska dålig på att uppdatera din blogg!!!!!! :@

2009-05-10 @ 13:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback