hårt arbetande

Har hunnit med en konferens i Ume. Hann också med att äta soppa med goda vänner, hänga i världens finaste hus i Obbola med gudhunden och vännerna, umgås och åka bil med soon-to-be-Fru-B.

Därefter åkte jag mot västerbottens inland för att fira en 30åring med pompa och ståt. Vi drack mer, åkte buss och vann champange, alldeles alldeles underbart var det!

Som många kanske vet har mannnen i mitt liv påbörjat en resa, resan varar i likhet med en elefants graviditet i typ 2 år. Han bloggar om vårt äventyr på
http://distansplugg.blogg.se För mig är det humor kombinerat med ett nystädat hem (som jag som hårt arbetande kvinna i karriären såväl förtjänar).

I helgen blir det tvära kast med många sociala aktiviteter av mycket olika karaktär.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback